Reklam lövhələri

Kateqoriyalar

12 nəticədən 7-12 nəticə göstərilir

İşıqsız daxili reklam

Material orqanik şüşə işıqsız Əlaqə 050 287 11 78

800.00 

İşıqsız kəsimli hərflər

İşıqsız kəsimli qabrıq hərflər 150 sm uzunluq x 30 sm hərflərin hündürlük Kəsim daxil Montaj daxil İstənilən rəng

260.00 

Qabarıq hərf və

Qabarıq logo və işıqsız hərflərin  hazırlanması Material orqanik şüşə Ölçü sifarişə uyğun ( 150 sm x 30 sm ) Əlaqə 050 287 11 78  

300.00 

Qabarıq işıqsız hərflər

Ölçü 150 sm soldan sağa Material arxası şəffaf orqanik şüşə 4mm , ön tərəfi qızlı lazıer kəsim orqanik şüşə Minimal say məhdudiyyət yoxdur

250.00 

Qabarqı işıqlı reklam

Material : Orqanik şüşə,forex, Alkopan,vinil İşıq növü :Led Ölçü : 150 sm x 60 sm      

550.00 

Sərgi stendi

Stend hazırlanmasının texniki xüsusiyyətləri 1. Məqsəd və Hədəf Auditoriya Məqsəd: Məqsədinizi (məhsul təqdimatı, brend şüurunun artırılması, potensial müştərilərlə əlaqə qurma) müəyyənləşdirin. Hədəf Auditoriya: Kimi cəlb etmək istədiyinizi bilmək dizayn və mesajlaşmanızı formalaşdıracaq. 2. Ölçülər və Məkan Layihələndirmə Ölçülər: Stendinizin ölçülərini (uzunluq, en, hündürlük) sərgi salonunun təklif etdiyi məkana uyğun olaraq müəyyənləşdirin. Məkan Planı: Giriş, nümayiş sahələri, danışıq üçün sahələr, və potensial müştərilər üçün interaktiv sahələr kimi fərqli bölgələri nəzərdən keçirin. 3. Dizayn və Brend Elementləri Brend Elementləri: Logo, firmaların rəngləri, və şriftlər kimi brend elementlərinizi stend dizaynında istifadə edin. Vizual Cəzb Edicilik: Aydın və diqqət cəlb edən vizuallar və yaradıcı dizayn elementləri ilə stendi cəlbedici etmək. 4. İşıqlandırma və Texnologiya İşıqlandırma: Məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi vurğulamaq üçün effektiv işıqlandırma həlləri düşünün. Texnologiya: İnteraktiv ekranlar, multimedia təqdimatları, və QR kodlar kimi texnologiyaları inteqrasiya edərək ziyarətçilərin diqqətini cəlb edin. 5. Materiallar və Quruluş Material Seçimi: Durable, yüngül və asan qurulan materialları seçin.

17,000.00